Consumatics Website door MegaExposure

Website Consumatics

Consumatics
Wenda Kielstra heeft ruime ervaring met klantengedrag en consumenten onderzoek. Ze werkte bij Mystery Review en is pas voor zichzelf begonnen. Direct met een aantal mooie opdrachtgevers als HMShost op Schiphol en Unive. Ook blijft ze opdrachten uitvoeren voor Mystery Review en heeft ze een samenwerkingsverband met Shopology.

[pb_frolic account=”0″ object=”0″]
Opdracht
Om haar eigen klanten online goed en representatief te ontvangen heeft MegaExposure haar geholpen aan een nieuwe website die ze zelf kan bijhouden en waar ze op haar eigen Blog het laatste nieuws, korte berichten en inspiratie kan delen. Het is een mooie site geworden waarin alle aspecten terug komen die ze graag in haar nieuwe site wilde zien. Zo worden haar laatste tweet’s getoond, is er veel ruimte voor visueel prikkelende beelden en is er een nieuwsbrief module ingebouwd.

Mobiel
Ook aan de mobiele bezoekers is gedacht. De Site heeft een mobiele versie mee gekregen zodat haar blogberichten en een aantal van de pagina’s ook optimaal te bekijken zijn.

We kennen Wenda inmiddels ruim en jaar en zijn mede door de gesprekken die we gevoerd hebben in het traject naar haar website toe nog meer overtuigd van haar kwaliteiten dan we al waren. Inmiddels trekt MegaExposure ook zakelijk met Wenda op en is zij bij een offerte traject betrokken voor een van onze klanten. We durven Wenda dan ook met een gerust hart van harte aan te bevelen aan onze relaties wanneer zij hun product presentatie en winkelinrichting optimaal willen afstemmen op de klant- of gast beleving.

Neem een kijkje op haar nieuwe website voor meer informatie.
Wenda is er blij mee, wij zijn er trots op!

(p.s. mocht u op de site iets tegen komen dat u opvalt, laat het aan Wenda of aan ons weten, feedback is altijd welkom)

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *