Oranje Marketing

Slim als marketeers zijn haken ze massaal in op de aankomende troonswisseling. Elke ondernemer die ook maar iets kan bedenken dat je zou kunnen linken aan oranje, koninklijk, royal etc kan inspelen op de oranje gekte.

Koninginnedag artikelen

Naar de website van Zoomers

Populaire boeken over de Oranjes

  • Zo biedt lampenlicht.nl 25% korting op alle kroonluchters,
  • Doet Rituals iets met een doucheschuim dat een Oranje verpakking heeft,
  • biedt Boeken.com gratis verzendkosten op boeken die maar íets met het koningshuis te maken hebben,
  • doet ditverzinjeniet de (oranje) Zentai pakken met 40% korting de deur uit,
  • geeft Piet Zoomers de heren de mogelijkheid om een Oranje smoking te bestellen voor maar € 150,-
  • Supertrash helpt de dames aan een “Queen Maxima Dress“,
  • Canal.nl heeft een Royal cruise die ze in de bonus doen,
  • BCC doet ineens toch wel aan Vorstelijke inruil kortingen (die hadden toch altijd de laagste prijs volgens de laatste tv-commercials?)
  • en als je niets oranjes of royals hebt dan noem je je actie toch gewoon eenvoudige weg: Koninklijke Korting! of: 10% Koninginnedag Korting? (bij Marington en Man at Work).
  • Of je geeft net als Netzofashion 15% korting als er íets Oranjes besteld wordt.

Ach geef de marketeers eens ongelijk! Meeliften op de gekte. Inhaken op de actuele situatie! Maar wat mij betreft wel zo veel mogelijk met humor.
Weten we nog toen de Elfstedentocht nét niet doorging ivm nét geen 15 cm ijs en hoe o.a. HEMA, Gamma en Durex hier briljant op inhaakten?

Na HEMA en GAMMA speelt nu ook DUREX in op de actualiteiten rondom de 15 cm15cm is bij de HEMA

GAMMA 11 steden tocht

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.