KLM is de beste in social media

KLM is de beste in social media

In het jaarlijks onderzoek van DVJ Insights kwam KLM wederom als beste uit de bus. Er waren 1700 consumenten die deelnamen aan het onderzoek. In het onderzoek werd gevraagd naar het gedrag van de deelnemers op social media. Net als vorig jaar stond KLM boven aan in de lijst. Als verrassende nieuwkomer was er bol.com, die eindigde op de tweede plaats. Heineken steeg dit jaar in waardering maar zakte helaas in de lijst en staat nu op de derde plaats. Steeds meer Nederlanders zijn het afgelopen jaar social media gaan gebruiken. Was het vorig jaar nog slechts drie kwart van de bevolking is deze nu al gestegen naar 83% van de bevolking!
bron: AdFormatie

[button color=blue icon=icon-fast-forward size=small link=http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/klm-beste-merk-op-sociale-media]Lees meer…[/button]

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.